Regnskap

Tripletex

2-veis integrasjon for automatisk oppdatering.

Tripletex er et brukervennlig regnskpassystem, tilpasset for håndverkere hvor man får oversikt og kontroll på økonomien. Tilpass regnskapssystemet ved og skru av og på forskjellige moduler og automatiser rutiner for å gjøre enkelte oppgaver enklere.

Hvordan kommer jeg i gang?

Før du kan aktivere integrasjon mellom Tripletex og Gripr må man først sørge for at man har komplett pakken og aktivert API i Tripletex + Gripr Total i Gripr. Når dette er på plass er fremgangsmåten ganske enkelt!

  1. Logg inn i Tripletex og gå til din brukerprofil
  2. Klikk på MER knappen og velg API
  3. Klikk på Ny nøkkel
  4. Søk og velg Gripr fra Applikasjonslisten, gi nøkkelen et navn og trykk på Opprett nøkkel
  5. Kopier nøkkelen eller lagre den på din pc og gå til gripr integrasjoner for å aktivere integrasjonen.
  6. Finn Tripletex i listen og klikk på Aktiver på høyre side
  7. I skjema som vises legger du inn API nøkkelen du laget i Tripletex og klikker aktiver.

Nå blir integrasjon aktivert og du kan nå importere ansatte, kunder, leverandører og prosjekter samt produkter fra Tripletex og ned til Gripr. Alle endringer så skjer i Gripr eller i Tripletex oppdateres i sanntid begge veier.

No items found.