Ofte stilte spørsmål
Ikke bekymre deg, vi er her for å hjelpe
Hva er forskjellen på Gratis og Total?
Med Gratis pakken får du grunnleggende innhold samt funksjoner for å dekke absolutt minstekrav til hva myndighetene ber om, samt du kan bruke Gripr for å dokumentere ditt arbeid. Det er noe mer manuelt med gratis pakken men engod start. Med Total pakken får du tilgang til alt samt integrasjoner og flere prosesser er automatiske så det blir mindre arbeid på deg.
Er det bindingstid hos dere?
Vi ønsker og være en transparent bedrift og tilrettelegge for at det skal være så enkelt som mulig for enhver bedrift å jobbe smartere. Derfor har vi valg og fjerne bindingstid, slik at du som kunde kan gjøre endringer på deres abonnement etter faktisk behov.
Hva betyr det å være Total kunde av Gripr?
Som total kunde av Gripr får du tilgang til en komplett løsning med integrasjoner i tillegg til at du blir del av vårt økosystem hvor vi har partnere som leverer løsninger for sporing av kjøretøy, verktøy og utstyr, regnskap, HR, HMS-gjennomgang, kurser, vernombud, innkjøp m.m. Mye av dette får du tilgang til helt gratis men det vil variere hva de forskjellige tjeneste koster, men gode rabatter sørger vi for.
Hvor holder dere til?
Gripr holder til i Sandefjord midt i sentrum - Jernbanealleén 33, samme bygg som Clarion Collection Hotel Atlantic.
Hvem er det som utvikler og lager Gripr?
Gripr er og vil for alltid bli utviklet av våre egne ansatte in-house for å sikre at vi alltid leverer av høyeste kvalitet og ikke minst at vi kan utbedre hvis noe går galt på rekord tid.
Hvilken hjelp får jeg hvis man blir kunde hos Gripr?
Som kunde av Gripr får du den hjelpen du trenger for å komme i gang! Dette kan være digitalt møte, utarbeide av diverese skjemaer, overføring av data fra tidligere systemer og evt. fysisk møte ute hos kunde med alle ansatte. Sist nevnte skjer etter egen avtale!
Hvordan kommer jeg i kontakt med Gripr?
Du kan kontakte oss på hjelp@gripr.no så svarer vi så raskt vi kan, som regel innen maks 1 time.
Hvilken betalingsløsning aksepterer dere?
Vi ønsker og være transparente og gjøre det enkelt! Derfor får alle våre kunder faktura på EHF eller e-post, med 7 dager forfall. Vennligst kontakt oss på hjelp@gripr.no hvis du ønsker å vite mer om fakturering.
Er det andre kostnader?
Det er ingen andre kostnader hos Gripr enn den faste prisen per bruker man blir enige om, men merk at andre leverandører som regnskapssystem kan evt. ha tilleggskostnader for å aktivere integrasjoner!
Er det bindingstid hos dere?
Vi ønsker og være en transparent bedrift og tilrettelegge for at det skal være så enkelt som mulig for enhver bedrift å jobbe smartere. Derfor har vi valg og fjerne bindingstid, slik at du som kunde kan gjøre endringer på deres abonnement etter faktisk behov.
Kan jeg betale hver måned?
Absolutt! Å betale hver måned gir deg som kunde enda mer fleksibilitet, fordi med en månedlig plan kan du justere det faktiske behovet måned til måned og kun betale for det man har behov for.
Kan dere overføre data fra tidligere system?
Vi kan hjelpe dere med å flytte til Gripr på en trygg og sikker måte.
Kan dere hjelpe med oppsigelse hos tidligere leverandør?
Dette kan vi også hjelpe med hvis det skulle være ønskelig.
Finnes det en App for Gripr?
Ja vi har en app for Gripr - vi har både en app for iOS og Android. Du finner appen ved å søke opp Gripr i enten App Store (iOS) eller Play Store (Android).
Hvordan oppdaterer jeg appen?
Gripr appen oppdaterer seg selv i utgangspunktet, men det er ikke alltid teknologien fungerer slik vi ønsker så for å oppdatere appen manuelt må man søke opp Gripr i App Store (iOS) eller Play Store (Android) og klikke på Oppdater knappen. Ser du kun last ned knapp, åpne Gripr profilen så burde det stå Oppdater på knappen.
Hvor lagres data i Gripr?
Gripr bruker Microsoft sine tjenester for å lagre samt oppbevare data og all data lagres trygg i Europa ihht. de krav som stilles mtp. GDPR. Det tas backup kontinuelig for å sikre at ingen data blir borte skulle det oppstå uforventede hendelser.
Hvordan behandles data i Gripr?
Vi tar datalagring på alvor og deler derfor så lite data som mulig med andre løsinger, men noe må deles og det forklares i våre erklæringer. Du finner link til dette nederst på alle våre nettsider.
Kan jeg slette mine data i Gripr?
I Gripr kan du som kunde/bruker enkelt avslutte din konto samt slette arbeidsområder og all tilhøre data. Når en konto/arbeidsområde blir slettet får vi beskjed og har da egen rutiner for også å anonymisere/slette data de steder som er nødvendig.