Ofte stilte spørsmål
Ikke bekymre deg, vi er her for å hjelpe
Hvilken betalingsløsning aksepterer dere?
Vi ønsker og være transparente og gjøre det enkelt! Derfor får alle våre kunder faktura på EHF eller e-post, med 14 dager forfall. Vennligst kontakt oss på hjelp@gripr.no hvis du ønsker å vite mer om fakturering.
Er det bindingstid hos dere?
Vi ønsker og være en transparent bedrift og tilrettelegge for at det skal være så enkelt som mulig for enhver bedrift å jobbe smartere. Derfor har vi valg og fjerne bindingstid, slik at du som kunde kan gjøre endringer på deres abonnement etter faktisk behov.
Kan jeg betale hver måned?
Absolutt! Å betale hver måned gir deg som kunde enda mer fleksibilitet, fordi med en månedlig plan kan du justere det faktiske behovet også vil faktura justeres deretter neste måned.
Tilbyr dere rabatter?
Vi tilbyr ingen rabatter da vi allerede har en gratis plan med et bredt utvalg av funksjoner som vil tilfredstille de aller fleste behov for å kunne jobbe smartere.
Hvordan sier jeg opp min avtale?
Hvis du har en betalt plan kan du på et hvilken som helst tidspunkt nedgradere til en gratis plan. Merk at hvis en plan nedgraderes til Gripr Starter så vil tilgjengelig innhold begrenses ihht. planens innhold.
Kan jeg slette mitt arbeidsområde?
Skulle det vise seg at løsningen ikke passet for din bedrift eller du rett og slett ikke ønsker og ha konto hos oss lenger, kan du på bedriftsprofilen under konto innstillinger velg og slette arbeidsområde.