Er Gripr for meg?

Gripr passer for alle som elsker å bruke mindre tid på manuelle arbeidsoppgaver!

Med Gripr kan du enkelt jobbe med bedriftens dokumenter, etterleve myndighetskrav som internkontroll, planlegge arbeid som skal utføres og integrere med andre systemer for sømløs oppdatering av data i sanntid.

2017
Etablert
700+
Kunder
3000+
Brukere

Når du driver en bedrift er det mange utfordringer å ta hensyn til, dette kan være myndighetskrav, arbeidskontrakter, tilbud, HMS, deling av informasjon og en rekke andre.

Dette gjelder alle bedrifter og man ender ofte opp med å bruke skreddersydde løsninger som passer til hver sin oppgave, dette er tidkrevende og ikke veldig lønnsomt. Nedenfor kan du lese mer om hvordan Gripr kan løse flere utfordringer i en og samme løsning.

Hva er Gripr?

Gripr er et alt-i-ett-verktøy som samler de viktigste verktøyene som trengs for å drive mange typer små og mellomstore bedrifter, inkludert verktøy for HMS, kvalitetssikring, planlegging av arbeidsoppgaver, timeregistrering, prosjekt- og dokumenthåndtering.

De fleste av våre kunder har flere ansatte å trenger derfor å ha full kontroll på alle aktiviteter i den daglige driften, sikre at dem dekker myndighetskrav, gjøre det enkelt så alle er involvert får å unngå misforståelser og forsinkelser samt skape en trygg og sikker arbeidsplass.

Hvem bruker Gripr?

Våre kunder er nyetablerte bedrifter, små og mellomstore bedrifter og godt etablerte bedrifter som trenger et enkelt og brukervennlig verktøy som faktisk blir benyttet så man får merverdi ved å implementere et digitalt verktøy. Driver du en bedrift kan det være at Gripr kan passe inn i din hverdag hvor du enkelt kan redusere manuelt arbeid knyttet til drift og planlegging.

Hva bruker folk Gripr til?

Typiske situasjoner hvor Gripr blir benyttet:

Sjekkboks ikoner
Lage HMS-rutiner, instrukser og prosedyrer som gjøres tilgjengelig for alle.
Sjekkboks ikoner
Kvalitetssikring av eget arbeid.
Sjekkboks ikoner
Planlegging og delegering av arbeidsoppgaver.
Sjekkboks ikoner
Risikovurdering før og etter utført arbeid.
Sjekkboks ikoner
Signering av digitale dokumenter.
Sjekkboks ikoner
Gjennomføring av byggeprosjekter.

Hva er fordelene med å bruke Gripr?

Noen av hovedfordelene du vil oppleve ved å bruke Gripr er:

Sjekkboks ikoner
Redusert tidsbruk på mange av de daglige arbeidsoppgavene en hver bedrift har.
Sjekkboks ikoner
At man fanger opp potensielle utfordringer tidlig så man kan ta bedre beslutninger rask.
Sjekkboks ikoner
At de ansatte faktisk rapporterer avvik, fyller ut sjekklister og registrerer timer.
Sjekkboks ikoner
Økt profesjonalitet og tillit utad mot kunder.

Hva er signalene for at Gripr er en god match for meg?

Driver du eller har du planer om å starte en bedrift hvor du enten har systemer som ikke helt fungerer slik du ønsker eller du ikke har systemer allerede for håndtering av HMS og kvalitetssikring eller verktøy for å planlegge arbeidsoppgaver, prosjekter eller overtakelser, da kan Gripr være verktøyet du trenger.

Utover dette kan også Gripr være en god match hvis du kun ønsker et enkelt verktøy for timeregistrering, sende dokumenter for digital signering, lage håndbøker eller rapportere avvik og RUH.

Hva er signalene for at Gripr ikke er en god match for meg?

Er du en person som ønsker å ha det perfekte verktøyet som passer for hver enkelt oppgave for å bygge det perfekte økosystemet for din bedrift kan det være at du burde velge forskjellige løsninger levert fra forskjellige leverandører.

Hvilke teknologier er en god match for Gripr?

Gripr kan integreres med en rekke systemer på markedet, blant annet Tripletex og Poweroffice GO som gir en sømløs dataflyt av informasjon i sanntid hvor du også sparer mye tid på å unngå å legge inn informasjon manuelt flere steder.

Gripr kan også integreres med Boligmappa direkte fra prosjekt som gjør det super enkelt å overføre dokumenter og bilder direkte til kundens boligmappe. Utfører din bedrift større oppdrag med behov for å søke digitalt til kommunen kan Gripr integreres med eByggesøk for enklere håndtering.

I tillegg til sømløs dataflyt mellom flere systemer, kan du også sende dokumenter til personer for enkel digital signering i samarbeid med BoldSign.

Finner du ikke integrasjon mot de verktøyene du allerede bruker i dag, ta kontakt med oss via chat så skal vi se hva vi kan gjøre.

Hvor kan jeg lære mer om Gripr?

Vi har samlet alt du trenger for å evaluere Gripr nedenfor. Vi er alltid her hvis du trenger oss.

Få orden på dokumentasjon og unngå diskusjoner i etterkant.

Alle fortjener et skikkelig verktøy som er enkelt å bruke!

Book en 15 minutter demo