Når du driver en bedrift er det mange utfordringer å ta hensyn til, dette kan være myndighetskrav, arbeidskontrakter, tilbud, HMS, deling av informasjon og en rekke andre.
Dette gjelder alle bedrifter og man ender ofte opp med å bruke skreddersydde løsninger som passer til hver sin oppgave, dette er tidkrevende og ikke veldig lønnsomt. Nedenfor kan du lese mer om hvordan Gripr kan løse flere utfordringer i en og samme løsning.
Gripr er et alt-i-ett-verktøy som samler de viktigste verktøyene som trengs for å drive mange typer små og mellomstore bedrifter, inkludert verktøy for HMS, kvalitetssikring, planlegging av arbeidsoppgaver, timeregistrering, prosjekt- og dokumenthåndtering.
De fleste av våre kunder har flere ansatte å trenger derfor å ha full kontroll på alle aktiviteter i den daglige driften, sikre at dem dekker myndighetskrav, gjøre det enkelt så alle er involvert får å unngå misforståelser og forsinkelser samt skape en trygg og sikker arbeidsplass.
Våre kunder er nyetablerte bedrifter, små og mellomstore bedrifter og godt etablerte bedrifter som trenger et enkelt og brukervennlig verktøy som faktisk blir benyttet så man får merverdi ved å implementere et digitalt verktøy. Driver du en bedrift kan det være at Gripr kan passe inn i din hverdag hvor du enkelt kan redusere manuelt arbeid knyttet til drift og planlegging.
Typiske situasjoner hvor Gripr blir benyttet:
Lage HMS-rutiner, instrukser og prosedyrer som gjøres tilgjengelig for alle.
Kvalitetssikring av eget arbeid.
Planlegging og delegering av arbeidsoppgaver.
Risikovurdering før og etter utført arbeid.
Signering av digitale dokumenter.
Gjennomføring av byggeprosjekter.
Noen av hovedfordelene du vil oppleve ved å bruke Gripr er:
Redusert tidsbruk på mange av de daglige arbeidsoppgavene en hver bedrift har.
At man fanger opp potensielle utfordringer tidlig så man kan ta bedre beslutninger rask.
At de ansatte faktisk rapporterer avvik, fyller ut sjekklister og registrerer timer.
Økt profesjonalitet og tillit utad mot kunder.
Driver du eller har du planer om å starte en bedrift hvor du enten har systemer som ikke helt fungerer slik du ønsker eller du ikke har systemer allerede for håndtering av HMS og kvalitetssikring eller verktøy for å planlegge arbeidsoppgaver, prosjekter eller overtakelser, da kan Gripr være verktøyet du trenger.
Utover dette kan også Gripr være en god match hvis du kun ønsker et enkelt verktøy for timeregistrering, sende dokumenter for digital signering, lage håndbøker eller rapportere avvik og RUH.
Er du en person som ønsker å ha det perfekte verktøyet som passer for hver enkelt oppgave for å bygge det perfekte økosystemet for din bedrift kan det være at du burde velge forskjellige løsninger levert fra forskjellige leverandører.
Gripr kan integreres med en rekke systemer på markedet, blant annet Tripletex og Poweroffice GO som gir en sømløs dataflyt av informasjon i sanntid hvor du også sparer mye tid på å unngå å legge inn informasjon manuelt flere steder.
Gripr kan også integreres med Boligmappa direkte fra prosjekt som gjør det super enkelt å overføre dokumenter og bilder direkte til kundens boligmappe. Utfører din bedrift større oppdrag med behov for å søke digitalt til kommunen kan Gripr integreres med eByggesøk for enklere håndtering.
I tillegg til sømløs dataflyt mellom flere systemer, kan du også sende dokumenter til personer for enkel digital signering i samarbeid med BoldSign.
Finner du ikke integrasjon mot de verktøyene du allerede bruker i dag, ta kontakt med oss via chat så skal vi se hva vi kan gjøre.
Vi har samlet alt du trenger for å evaluere Gripr nedenfor. Vi er alltid her hvis du trenger oss.