Regnskap

Poweroffice GO

Oppdater informasjon automatisk.

Med Poweroffice GO har du alltid oversikt over det viktigste. Du får kontroll på bunnlinjen og topplinjen og økonomien kan styres bedre med sanntidsoversikt over alle nøkkeltall.

Hvordan kommer jeg i gang?

Før du kan aktivere integrasjon mellom Poweroffice GO og Gripr må man ha en aktiv konto i Poweroffice GO + Gripr Total i Gripr. Når dette er på plass er fremgangsmåten ganske enkelt!

  1. Logg inn i Poweroffice GO og gå til innstillinger og velg utvidelse under system
  2. Klikk på legg til utvidelse
  3. Velg Gripr fra listen
  4. Kopier klientnøkkelen og trykk ok
  5. Gå til gripr integrasjoner for å aktivere integrasjonen
  6. Finn Poweroffice GO i listen og klikk på Aktiver på høyre side
  7. I skjema som vises legger du inn klientnøkkelen du laget i Poweroffice GO og klikker aktiver.

Nå blir integrasjon aktivert og du kan nå importere ansatte, kunder, leverandører og prosjekter samt produkter fra Poweroffice GO og ned til Gripr. Merk at data som opprettes eller oppdateres i Poweroffice GO må manuelt hentes ned til Gripr ved å bruke import funksjonen, men alle endringer som skjer i Gripr sendes sømløst over til Poweroffice GO i sanntid.

No items found.

Detaljer

Partner

Poweroffice GO

Ikon som viser ekstern link
Levert av

Gripr

Kategori

Regnskap

Krever

Gripr Total

Se video